Bestellingen

Bekijk hiervoor de pagina “Hoe het werkt" .

Je kunt tot 6 dagen voor de levering je bestelling wijzigen.

De minimale bestelhoeveelheid per bestelling is €40 voor gratis verzending. Onder de €40 zijn de verzendkosten €6,50.

De doos kan bij het karton, de ice packs en het isolatiepapier kan bij het restafval. De verpakkingen van de producten kunnen bij het karton en/of plastic.

Als je bij het instellen van je abonnement een account hebt aangemaakt, kun je je bestelling eenvoudig zelf beheren. Als je niet kunt inloggen op je account, neem dan contact op met onze klantenservice. Je kunt je bestelling eenvoudig pauzeren, het bezorginterval wijzigen of een nieuwe bezorgdatum kiezen. In de volgende handleiding leggen we stap voor stap uit hoe je dit kunt doen.

Onze producten

Op het etiket van de producten vind je de specifieke instructies voor het opwarmen. Over het algemeen gelden de volgende opwarminstructies:

Soep

Magnetron : op 750 Watt - haal de deksel eraf en leg los op de pot. Verwarm de soep 4-5 minuten, halverwege roeren. Goed doorroeren alvorens te serveren.

Pan : schenk de soep in een pap. Verwarm de soep al roerend. Niet laten koken.

Maaltijd

Magnetron : op 800 Watt - prik gaatjes in de folie. Verwarm de maaltijd gedurende 6 minuten. Na bereiding 1 minuut laten staan, daarna de folie verwijderen en omscheppen voor serveren.

Oven : voorverwarmen op 160°C. Verwijder de sleeve en folie en verwarm de maaltijd gedurende 30 minuten op 160°C.

Per product staan de allergenen weergegeven.

Let op: de meeste producten worden bereid in een productiekeuken waar met gluten wordt gewerkt.

Op het product staat tot wanneer het product minimaal houdbaar is: THT: "tenminste houdbaar tot”.

Al onze soepen en maaltijden zijn na ontvangst minimaal 6 dagen houdbaar. Op de verpakkingen van de maaltijden staat ook altijd de houdbaarheid vermeld.

Bijvoorbeeld: ontvang je je maaltijden op maandag(avond), dan kun je deze dinsdag, woensdag en donderdag eten!

Alle soepen en maaltijden zijn geschikt om in te vriezen. We raden aan om een dag van tevoren het product in de koelkast te ontdooien, zo voorkom je grote temperatuurverschillen.

Beter leven keurmerk:

Alle maaltijden met kip hebben 1 beter leven ster

Alle maaltijden met rund hebben 2 beter leven sterren

Alle maaltijden met varken hebben 3 beter leven sterren

Bezorgingen

We hebben 3 bezorgmomenten per week:

  • Woensdag 17:00-22:00 - vrijdag ervoor voor 10:00 bestellen.

  • Donderdag 17:00-22:00 - vrijdag ervoor voor 10:00 bestellen.

  • Vrijdag 17:00-22:00 - dinsdag voor 10.00 bestellen.

Beheer eenvoudig je abonnement - geen minimumtermijn: pauzeren, een keer overslaan of opzeggen kan op de volgende momenten:

  • Woensdag 17:00-22:00 - vrijdag ervoor voor 10:00 annuleren/pauzeren.

  • Donderdag 17:00-22:00 - vrijdag ervoor voor 10:00 annuleren/pauzeren.

  • Vrijdag 17:00-22:00 - dinsdag voor 10:00 annuleren/pauzeren.

Klik hier om je instellingen te wijzigen

Nee, alle bestellingen worden geleverd tussen 17:00 - 22:00. Om 14:00 uur ontvang je een tijdsvenster van 2 uur. Trunkrs werkt met een live tracking 30 min voor bezorging en 15 min van tevoren ontvang je een laatste notificatie.

Dit kun je ten alle tijden inzien via https://omasmaaltijd.nl/apps/juo

Beheer eenvoudig je abonnement - geen minimumtermijn: pauzeren, een keer overslaan of opzeggen kan op de volgende momenten:

  • Woensdag 17:00-22:00 - vrijdag ervoor voor 10:00 annuleren/pauzeren.

  • Donderdag 17:00-22:00 - vrijdag ervoor voor 10:00 annuleren/pauzeren.

  • Vrijdag 17:00-22:00 - dinsdag voor 10:00 annuleren/pauzeren.

Nee, dit is niet mogelijk, het adres kan wel gewijzigd worden tot 14:00 op de dag van levering via de bevestiging van leverancier Trunkrs.

Zodra je pakket onderweg is kun je het hier volgen. Als de bezorging niet gaat zoals verwacht, neem dan contact op via de mail op omasmaaltijd@omassoep.nl , of chat met ons via deze link

We leveren op dit moment door heel Nederland en België.

We vinden het erg vervelend dat er iets verkeerd is gegaan.

We verzoeken je om direct contact op te nemen met ons team. Neem

contact op via de mail op omasmaaltijd@omassoep.nl , of bel/WhatsApp ons op +31610302884. We verzoeken je om een foto van de inhoud te delen.

We proberen zo snel mogelijk nieuwe producten te verzenden. Indien dit niet mogelijk is, zullen we samen tot een passende oplossing komen.

De maaltijden worden geleverd in een verpakking met koelelementen.

We vinden het erg vervelend dat er iets verkeerd is gegaan en je bestelling niet gekoeld is geleverd, dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Neem contact op via de mail op omasmaaltijd@omassoep.nl , of bel/WhatsApp ons op +31610302884.